x

зателефонувати

або зателефонуйте нам: 067 67 82 555

Відновити пароль

* Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

UK/RU

UK/RU  

Авторизація

Корзина

Обмін та повернення товару

Інтернет магазин здійснює обмін товару належної якості протягом 14 днів (не враховуючи дня купівлі) відповідно до вимог ст. 9–12 та 13 Закону України «Про захист прав споживачів». При цьому повинен бути збережений товарний вигляд, комплектація, захисні елементи (пломби і ярлики),упаковка, а також товарний чек, виданий магазином. Обмін товару неможливий, якщо товар має ознаки експлуатації, зміни, пошкодження.

Прохання до отримувачів замовлення перевіряти відсутність пошкоджень, цілісність упаковки, комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності представника у віддленні "Нова Пошта". Ми не можемо гарантувати вирішення спірних питань з замовленням на вашу користь, якщо замовлення не було перевірено при отриманні.

Якщо під час огляду замовлення було виявлено недоліки ( пошкодження чи брак) потрібно скласти Акт у відділенні "Нова Пошта". Обов’язково потрібно вказати характер виявлених недоліків чи пошкоджень та повідомити про це за телефоном 067 67 82 555. Якщо відповідний Акт не буде оформлено ми не зможемо здійснити обмін товару.

Обмін товару здійснюється з відділення "Нова Пошта" лише "Нова Пошта" за рахунок відправника.

Перелік товарів, що не підлягають обміну згідно законодавства України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п#Text

Поверення товару

Інтернет магазин приймає повернення товару належної якості протягом 14 днів (не враховуючи дня купівлі) відповідно до вимог ст. 9–12 та 13 Закону України «Про захист прав споживачів».

Прохання до отримувачів замовлення перевіряти відсутність пошкоджень, цілісність упаковки, комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності представника у віддленні "Нова Пошта". Ми не можемо гарантувати вирішення спірних питань з замовленням на вашу користь, якщо замовлення не було перевірено при отриманні.

Якщо під час огляду замовлення було виявлено недоліки ( пошкодження чи брак) потрібно скласти Акт у відділенні "Нова Пошта". Обов’язково потрібно вказати характер виявлених недоліків чи пошкоджень та повідомити про це за телефоном 067 67 82 555. Якщо відповідний Акт не буде оформлено ми не зможемо здійснити компенсацію.

Повернення здійснюється з відділення "Нова Пошта" лише "Нова Пошта" за рахунок відправника.

Ми повертаємо грошові кошти, сплачені за придбаний товар, на банківський рахунок Покупця (платіжну картку Покупця) або грошовим переказом. Повернення грошових коштів, що сплачені за товар, здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання товару та заяви про його повернення. Перелік товарів, що не підлягають поверненню згідно законодавства України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п#Text